fredag den 26. oktober 2012

DIY: Elefanthue / balaclava





















Så er der gået over 3 måneder siden sidste indlæg. Jeg har ikke ligget på den lade side. Tværtimod, så er jeg startet på arbejde efter endt barsel, samtidigt med at Ea er begyndt at kravle. Hmm ja, hun er stort set over det hele. Puha, der er sku' knald på.

Nå men det er skam blevet til et par syprojekter. I første omgang vil jeg dele et mønster til en babyelefanthue. Mønsteret kan hentes her og her

Jeg har syet en version i polarfleece med ribkant i halsen. Den passer Ea perfekt (pt. 46 cm rundt om hjelmen). 

Mit mønster er lavet på baggrund af et andet fra Ottobre, som jeg fandt her. Jeg har ændret lidt bagved i nakken (min går lige ned istedet for at være helt tæt), samt lavet en større runding under hagen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar