onsdag den 25. december 2013

Lidt flere puder

Det er blevet til disse puder, som pynter på Eas værelse. Stoffet er købt hos Stof og Stil, mens mønsteret er det samme som jeg har brugt til mange andre puder - igen uden lynlås :-) Denne gang har jeg udfordret mig selv med tittekanter, købt hos Stof 2000, hvilket jeg synes blev rigtig fint.

Ellers er der skam gang i produktionen, mest på strikkesiden, da jeg efterhånden har et korpus, som har det bedst i sofaen (læs: maven er blevet MEGET stor). Det er blevet til en babytrøje (min første), babyhue og et håndklæde. Det viser jeg på bloggen i løbet af de næste dage i juleferien.

Rigtig glædelig 1. juledag !



2 kommentarer:

  1. Nuij, de er FEDE!! Sådanne kunne jeg godt bruge i min sofa, men af uransagelige årsager har min symaskine samlet sig en del støv ... jeg må vist ha' den frem i dagslys snart. I øvrigt mægtig fine ting, du kreerer! Kh, Mette

    SvarSlet
  2. Ih altså, mange tak skal du have Mette. I lige måde! Frem med symaskinen :-)

    SvarSlet