onsdag den 22. januar 2014

Drøm for 2015

To af de bloggere, som jeg nysgerrigt følger med hos, har omdannet en gammel campingvogn til en lys og rar hyggekrog. Måske har I også læst deres indlæg om projekterne, og så I ved, at der er tale om Unikarina samt Frøkenen og Baronen. Her er deres små "skatte":


Jeg kunne ikke forestille mig noget federe, end at rejse rundt i spøjse afkroge af Europa med familien i en ombygget campingvogn. Endvidere ville jeg hellere ikke have noget imod at have et mobilt anneks i indkørslen, som man kunne sætte sig ud i med et strikketøj, eller bare for at hygge.

Derfor har jeg overvejet at gøre 2015 til året, hvor denne drøm skal realiseres.

God dag - tak for rigtig god inspiration i blogland!



2 kommentarer:

  1. Hvorfor vente til næste år? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Asli. Da jeg skrev indlægget overvejede jeg faktisk også, om det ikke var en smule uambitiøst. Men men, vi forventer et lille nyt familiemedlem i marts, og godt nok har vi bestilt en baby, der sover igennem, men mon ikke man må være realist :-)

      Slet