lørdag den 1. marts 2014

Jersey Girl





Vellykket og så alligevel ikke. Sådan vil jeg beskrive denne bluse, som var et eksperiment på flere måder. 

For det første ville jeg prøve kræfter med at sy i jersey. Alle syninger blev derfor lavet på overlocker, på nær oplægskanterne, som jeg har syet med tvillingenål. Resultatet blev intet mindre end FANTASTISK.

Men men, for det andet eksperimenterede jeg også med tre stjerneapplikationer. Og dem var jeg ikke tilfredse med, så jeg hev dem af. Det betyder, at der er rester af lim på blusen, hvilket giver dem tre pletter midt på maven, øv bøv.

Ikke desto mindre er jeg fuld af gå på mod, fordi: 

"Nothing matters in this whole wide world, when you're in love with a jersey girl."

PS. Mønsteret er fra Onion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar